dubbla vantar och färgglad halsduk

Inte för att jag ogillar vintern, nej nej jag tycket faktiskt om den riktigt mycket. Imorse när jag vaknade var hela min värld täckt av ett centimetertjockt lager rimfrost. Jag hade dubbla vantar när jag gick ut i kylan, som idag faktiskt inte var såå kall. Det var ju hela -14 när jag gick hemifrån!

Men jag har kollat på sommarbilder, och saknar att gå barfota i grönt gräs. Fast när jag går där i det gröna gräset så önskar jag ju att jag kunde lägga mig ner på rygg och göra snöänglar. Attans att man aldrig kan vara nöjd! :P



Ikväll ska jag se på den sjätte Harry Potterfilmen och äta chokladbollar och dricka någon varmt. Mys.
Min klass är bra. Imorgon ska jag redovisa/spela teater. Jag har gift mig med Amanda flera gånger idag, imorgon ska vi göra det iklädda labbrockar och inför publik.

Puss.


Kommentarer
Postat av: amanda

Lets marry todays!

2010-12-03 @ 08:13:35
URL: http://liftitup.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0