nu ska jag ta på mig mjukisbyxor och mysa ner mig i soffan

Ibland undrar jag om jag faktiskt inte är född i en alldeles modern tid. Jag skulle passa så mycket bättre som typ en Madicken. Eller som Pippi eller Kajsa Kavat. Jag och mor kollade precis på Astrids Jul på TV. Astrid Lindgren, jag är nog kär i varenda en av hennes figurer.

På tal om kär! Jag har gått och kärat ner mig i mitt nya objektiv som jag fick av tomten igår. Helt dunderbart är det!




Hoppas ni hade en fin jul och god forsättning på er som man brukar säga. KRAM ♥
 
Jag fick biljetten till Håkans konsert på Trädgårdsföreningen också. Och stumpor, rouge, en legobitsring, Grönankortet och kuvert med bidrag till spargrisen.

Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0