tomteland




Jag måste bara börja att säga att jag nog måste vara bäst på att reklamera, jag ska få pengarna tillbaka! Dock är det ju förstås lite tråkigt att mina fina kängor gick sönder så fort.

Annars? Det är jul på riktigt nu. Grenarna på våran egenhuggna gran är ganska glesa, men under granen är det proppat med paket. Jag älskar paketer (som en viss Rebecka sa en gång). Tomtarna har krypit fram ur sina vrån och vi har en egen liten Kajsa Kavat som säljer polkagrisar. Något som jag tycker är ganska vidrigt är att vår gris som ligger och puttrar i grytan är hårig! Små korta svarta hårstrån sitter här och var på julskinkan...
Nu ska jag se på de två avsnitten av julkalendern som jag har missat. Sedan är det bara att vänta. Snart kommer tomten.

Pöss.

ps. Det här tycker jag var kul. ds.

Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0