esteter på el

Idag hände en sak som bör uppmärksammas. Jag tog steget och satte för första gången mina små fötter inne på den skräckinjagande elavdelningen i skolan. I jakt på sal 3403 måste vi ha sett ganska vilsna ut Amanda och jag. För det första tvivlade vi ett tag på att datasalen med ovanstående nummer faktiskt existerade, för det andra för är vi tjejer och sådana antar jag att man lägger märke till eftersom det inte precis finns överskott av denm på just elavdelningen.

Efter ett tag fick vi i alla fall reda på att man skulle gå bakom byggplasten, de håller nämligen på att bygga om lite. 
...Ja men det kunde man ju ha listat ut!



Vi har projektvecka hela veckan och det hela har börjat superbra och det är skoj!

Kommentarer
Postat av: vendela

hahhaah vill också känna att det börjat superbra och skoj

2010-11-29 @ 21:52:04

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0