20 OKTOBER

Jag blir alldeles slutkörd på våra idrottslektioner, jag vaknar alltid på tisdagmorgnarna med träningsverk i hela kroppen. Jag är inte till för att hoppa, göra kullerbyttor och sådan där. Mina muskler är i alla fall inte vana vid det.
Nästa vecka ska vi klättra, vilket kommer mycket passande för jag ska klättra klättervägg på höstlovet. Fast jag tror inte att mina muskler är gjorda för att klättra heller. Men kul för det!

Jag är hungrig och jättesugen på mammas köttbullar, så vilken tur jag har att mamma står och steker just köttbullar.



Det känns ganska bra, jag är glader! Ikväll ska jag på SKU och träffa bra människor. Och höstlovet närmare sig..!:)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin bild Elin :D

Och ja! Jag tror allt att vi ses där.. :D

Jag tror inte att jag har ngt annat inplanerat då :)

2010-10-20 @ 18:18:13
URL: http://[email protected]
Postat av: vendela

håller helt och hållet med dig och vilken fin bild!!!

2010-10-20 @ 18:30:45
Postat av: julia

finfinbild!



hur fick du den sådär? jag är fascinerad, haha :D <3

2010-10-20 @ 18:46:26
URL: http://sheissofashion.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0