4 OKTOBER

Nu blev ju klockan på tok för mycket med tanke på att jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt.
Eftermiddagen och kvällen har spenderats med för mycket labrapport och (för) lite gitarrspel. Men så självklart har jag ätit bullar, nybakta. Jag hoppas att ingen har missat att det är den fjärde oktober idag, alltså kanelbullens dag.  När jag tänker efter firar jag nog denna dag mer än nationaldagen, fast det är kanske inte så konstigt.

Nej det var ju det där med att sova, jag kommer nog somna bums när jag lägger huvudet på kudden. Fast jag förundras fortfarande över att jag inte är tröttare än vad jag är, eller är det så att jag är för trött för att känna det kanske?


Dröm sött på er.

Kommentarer
Postat av: B.

mums :D borde finnas fler kanelbulls dagar. eller kanske muffins-, kladdkaka-, chokladboll- och annat gott-dagar! :D

2010-10-05 @ 08:55:26
URL: http://tofuhawk.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0