[oh-rey]



Igår gick vi enda upp på toppen och sedan åkte vi i nysnön och det var sol hela dagen. Fast annars regnade det då och då och var lite halvmolningt och helmolnigt och soligt och blåsigt och snön var som den blir när det är tio, femton plusgrader. Det sprang omkring små lemlar utanför vår stuga och och jag fick en ny vän som tydligen bor på min gata och jag har snart snart snart läst ut den där tegelstensboken skriven av en viss J.K Rowling.
Nu är jag hemma igen.

ps. det är tråkigt att åka bil en hel dag när termometern visar på något runt tjugo och solen skiner. Var desutom tvungen att sitta på det hårda mittensätet, mitt mellan två bredaxlade pojkar och kunde mot slutet knappt sitta still.

Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0