i wanna be you i wanna be you i wanna be you you you

igår hyrde jag en film som jag sedan kom att jag redan sett och idag har jag storstädat mitt rum och väntat på att något ska hända. Imorgon ska jag nog köra bil för allra första gången.

Hittade den där röda boken i bokhyllan, där alla skrivit fina små hälsningar och så. Det var två år sedan nu, två år sedan vi var på Skaga. Knäppt egentligen, för vissa minnnen är så starka, jag känner liksom känslor och lukter och ljud så nära, men det var länge sedan nu. När jag påminns om det saknar jag det så otroligt mycket. Jag hoppas att de som är där nu har det bra, eller jag vet att de har det bra.

puss.



Kommentarer
Postat av: sara

jennys broder är där nu, fy så fuskit! men deras blir inte bättre än våra fyra veckor :') <3

2011-06-19 @ 12:35:39
URL: http://fikonglass.webblogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0