jag har sommarlov och är lite upptagen om dagarna.



söndag: På kvällen tog jag för andra gången på mindre än en vecka tåget hela vägen till Österskär. Det regnade och vi grillade hos Nisse, åt chokladbananer, lyssnade på blues och gosade med en hund som vi låtsades hette Berit. Och på dagen körde jag faktiskt bil!

måndag: Mitt jobb är inte så jobbigt, det jobbiga är att gå upp tidigt på morgonen men i övrigt går det fint. Jag och Elin satt i en mysig källare i gamla stan och fikade länge länge och när vi kom upp på gatan igen var det sol och inte alls kallt trots att det var kväll.



tisdag: Åkte fram och tillbaka till studentbostäder i Nacka och slutade som vanligt tidigare. När jag kom hem cyklade jag till en annan Elin. Vi tog en springtur, det var sol när vi började och slutade, men mestadelen av tiden spöregnade det och vi var helt dyngsura när vi kom tillbaka. Jag lånade torra kläder av Elin och gjorde fika till oss. Och där under fikastunden kom vi in på ämnet skateboard och det visade sig att Elin hade en sådan, vilken jag sedan satte fast på pakethållaren och cyklade hem med.


Bra da'r

Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0