enkla eukaryota organismer



har suttit ute i solen och pluggat biologi idag och det kändes riktigt bra, men när jag för en stund sedan kom på att jag kanske borde kolla igenom powerpointen också kände jag mig ganska lost. Allt detta om bakterier, jag måste ha sovit under dem lektionerna eller hann klassen gå igenom ALLT det där den lektionen som jag var borta..?

Tänker faktiskt sova nu (som om jag inte redan sovit mycket denna helg, igår hade jag ju så tråkigt att jag gick och la mig strax efter tio..!)

puss

Kommentarer
Postat av: Clara Carlberg

Vilken bild. Framkallar verkligen vårkänslor och sol-habegär! Hoppas hoppas på att den vill titta fram imorrn! ;)



Hjälper gärna till om jag kan om biologin fortfarande krånglar, bara att säga till! Puss!

2011-03-21 @ 19:00:23

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0