jag tog en kula för dig jag fick en smula tillbaks

(rubriken är mest ett internt skämt som ingen föstår)

Idag har jag agerat gubben i lådan, jag tykcer faktiskt att jag gjorde det mycket bra. Första dagen i skolan efter lovet var finfin, framför allt för att jag fick träffa mina klasskamrater igen. Tyvärr var inte vår riktiga mattelärare tillbaka, men vår gamla vikarie pratade om småsmåsmå troll och berättade en hemlis och Vendela och jag virrade bort  den första kvarten av mattelektionen på grund av en gammal lapp, så det var helt okej ändå.

Min sjuttonlista börjar arta sig, men jag tar gärna emot låttips med (eller utan) anknytning till sjutton.



Nu: Dags att dejta fysikboken. Coolt.

Kommentarer
Postat av: annika

finfinfin vendela!

2011-03-07 @ 20:49:03
Postat av: Ellen

Men hjälp vilken söt Vendela!

Och vilken söt Elin som skriver den här bloggen. Du är helt supergryym. Puss

2011-03-07 @ 22:46:19
URL: http://makalos.wordpress.com

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0