nåt slags knark i mitten


Exoterm, endoterm, entropi, entalpi. Varför ska begreppen vara så lika? De verkar ju bara vara till för att blandas ihop. Imorgon har jag förmodligen mitt allra sista kemiprov i värlsdhistorien. "Idag hade jag min sista redovisning, på fredag slutar jag skolan" svarade bror när jag sa det.

En sak som är bra, är att jag faktiskt förstår nu att jag får träffa Nina om nio dagar, och om elva dagar ska jag och Elin se Håkan. Kanske förstår jag det nu, för att det hela är lite mer konkret, tågbiljetter är nämligen bokade.
Jag ser massa ljus och ett som närmar sig ganska snabbt är *trumvirvel* (hehe) sommarlovet.

Puss hej.



Kära läsare. I lördags sade jag adjö till min tre och ett halvt år gamla vän. Jag har en ny mobil och bilden ovan hittade jag på den gamla.


Kommentarer
Postat av: venne

hejsan svejsan

2011-05-26 @ 12:43:17

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0