ljuset blir större när natten tar form och värmen blir mer värd i storm.

(han ringer och säger det mörker du ser gör att stjärnorna märks lite mer)
 
leker svart ochs vårt typ. (dock: varför växer mitt hår så snabbt???? ogräs.) Vendela hittade en polotröja åt mig i fredags som jag köpte för 39 kronor, mitt bästa plagg just nu. Brutalt skön när det råder snöstorm ni vet. Varför är det inte snökaos oftare?? Tycker det är mysigt/spännande ju. (har dock medkänsla för er som ogillar det samt behövt frysa/ställa in resor/annat jobbigt pga vädret)
 
annars: hade en bra men konstig lördag, lärde mig om stjärntecken och pratade skånska osv. planerar en kupp angående övernattning i skolan. studiofotograferar+gör avslappningsövningar och får skrattattack. äter pepparkakor med brie innan idrotten. och "alla hipsters kommer frysa öronen av sig".

Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0