neonrosa

Kom på att jag hade hyrt helt rätt film när jag satt och åt middag och såg Rebecca passera utanför fönstret. "Hej har varit och hyrt Breaking Dawn vill du se?". Hon tog med chips och sedan satt vi i min soffa och såg på film och pratade varpå vi gick de ganska exakt 184 metrarna (Usain Bolt, fågelvägen, 9,69 sekunder) hem till henne och badade i spöregnet. Idag kommer mor och far hem igen och det kommer inte vara så tomt och ödsligt här längre, skönt.
 
Några bildern från tidigare i veckan:
 
OBS måste bara notera!!! Hon på sista bilden är så cool, igår sprang hon maraton, hur bra??? Jag och Vendela var nog den stoltaste hejarklacken.

Kommentarer
Postat av: annika

mysigt inlägg och SÅ SNYGGA och är så imponerad av amanda!!!

2012-07-15 @ 19:25:11
Postat av: amanda

fint foto på mig (obs seriös) och ni var den bästa hejarklacken någonsing!!!!!! ni är fan bäst och snart ska vi vandra gaaah är så taggad. ps det var fint att ni kom på gudstjänsten, du och rebecca. ds

puss

2012-07-15 @ 21:46:42

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0