firar sommarlov:



torsdag: Nils hade bakat tårta och Lena hade köpt ekologiska kakor och rättvisemärkt choklad, vi fikade i klassrummet sjöng den blomstertid på skolgården och hälsade varandra en fin sommar. Sedan åkte jag och Vendela till stan och delade på en brieost i en park och besökte röda korsets nyöppnade butik. Jag köpte nya skor och kvinnan i kassan lovade att jag skulle få många roliga sommarkvällar i dem.


fredag: Efter att ha varit i Borlänge under dagen och firat student gick jag hem till Rebecca. Spelade med andra ord och skrattade och badade fötterna i poolen. Det blir aldrig riktigt mörkt nu om nätterna. Jag gick mina hundra meter hem någon gång vid två och allt var så tyst och stilla och jag skulle vilja spara känslan jag hade då i en liten ask men det fungerar ju inte riktigt så.


Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0