3,14159265


Jag kollade igenom massa bilder från förra våren, fick flashbacks och funderade på att göra någon slags förra-våren-resumé. Drog även slutsatsen att jag borde börja använda min kamera lite mer igen. Gjorde en kort visit i Göteborg i helgen, mycket trevligt! Nu tar jag in så mycket solljus jag kan och om mindre än en vecka fyller jag arton. Det kommer troligtvis inte vara slask på min födelsedag! På en håltimme igår köptes glass som förtärdes på en bänk i solen. (Dock var det inte så varmt och skönt som det verkade, det blåste så vi gick in…) I skolan är det hälsovecka och idag har jag tagit reda på mitt blodvärde, fått massage och druckit te i livskunskapsrummet. Så bra! Dessutom finns det frukost varje dag, idag fanns det mannagrynsgröt <3


Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0