Earth piece: listen to de sound of the earth turning. (1963 spring)

vill helst att det ska bli helg nununu för jag längtar efter göteborg och allt vad det innebär. Imorgon ska jag på exkursion med klassen och jag hoppas innerligt att jag hamnar i en grupp som går att sammarbeta med då senaste veckan har visat på att flera personer i klassen uppenbarligen har svårigheter med arbete i grupp. ( naturvetare arbetar helst individuellt, beblanda dig inte i deras studier!! )

 

några (av många) bra saker med skolan:
det finns en Birk II, internationell men dock ej lika brunbränd som riktiga Birk.
att sitta och diskutera framtiden i biblioteket innan man börjar (när man egentligen tänkt göra läxor)
man får åka på exkursion och låtsas att man blir ett med naturen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte på det i bibblis i dag, det var fint!!

Svar: jaaa det kändes bra!!! (provar detta svarssystem)
elin

2012-09-12 @ 22:15:22

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0