april 16.

igår diskuterade vi vinster i välfärden på samhällskunskapen och våra åsikter skiljde sig en aning, och det är väl kanske bra att vi tycker olika... men.
 
efter skolan jobbade jag och när vi gick hem från dagis, hand i hand, utbrast mitt barnvaktsbarn helt från ingenstans att "jag vill ge gratis medicin till alla som inte har råd!". han skulle även uppfinna en bil som går på saft och när vi gick förbi en tom glasflaska plockade han upp den från marken och sa "den ska jag återvinna".

Kommentarer
Postat av: Clara

Vilken fin unge <3

2013-04-17 @ 01:18:46
Postat av: amanda

åh fint, det finns så mycket hopp trots allt. barn är bra, säger så mycket sanna och konkreta saker.

2013-04-17 @ 14:15:14
URL: http://ingentystnad.blogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0