niotjugofyra

på fredag ska vi lämna tillbaka våra datorer som följt oss nästan hela gymnasietiden, och jag undrar ibland hur skolan tänker när de förser eleverna med datorer men tar dem ifrån dem innan deras sista inlämningsuppgifter och prov är färdiga. Det är väl ett ilandsproblem, men hur är det tänkt att vi ska komma åt våra internetbundna skolböcker och halvskrivna uppsatser?
 
kanske ska jag faktiskt bli logistiker när jag blir stor
 
idag frågade mitt barnvaktsbarn vem i skolan jag ska gifta mig med, för det brukar man bestämma i skolan sa han. Jag sa att jag inte visste det, och att jag inte trodde att det skulle bli någon i min skola. Och så skrattade jag lite och sa att just giftermål inte är något jag tänkt på alls egentligen. Han verkade dock ganska säker på sin sak, han skulle gifta sig med Lovisa. Fastän hon skrek lite mycket ibland.
 
 
tre veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: jasmine

men åh, tack.
blommorna har tyvärr blomat ut nu. åtminstone såg det ut så när jag var där här om dagen.

solen gör allt så mycket lättare. lite märkligt ändå.

2013-05-15 @ 00:33:52
URL: http://www.livochdod.webblogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0