När första ljuset brinner står julens dörr på glänt o.s.v

Igår blev jag av med två av sex cv:n (blööö) och när jag och mamma gick från centrum köpte vi en pulka för att slippa bära matkassarna hela vägen hem. Det var skönt att slippa gå hela vägen upp för backen, min mamma är starkast i stan.




Jag är sugen på att vara lite kreativ men det blir sällan som jag tänkt mig och blir det något blir det bara halvgjort. Typ att ta fram bilder som ska framkallas, att hitta bilderna är inget större problem, men att ta sig i kragen och skicka iväg dem..!

Rita ska jag nog göra nu i alla fall.

ps. tipsa mig om bra musik i en liten kommentar, och få en kram nästa gång vi ses (bra erbjudande va?)


Kommentarer
Postat av: Emma

you found me - the fray

gammal goding :D

2010-11-28 @ 18:27:02

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0