j'ai tué ma mère



Idag var det studiedag och jag och Vendela studerade matte i hennes kök, åt god mat à la V och drack kaffe (à la E) och åt semlor. Dagens måltid <3
Efter det promenerade vi över sjön, tog tåget till staden, köpte hårspännen, bläddrade bland skivor på Myrorna och såg på fransk film i en för stor biosalong. Världens snyggaste regissör samt huvudperson, jag tror jag är lite smått förälskad. Synd dock att det inte är ömsesidigt, att han varken intresserar sig för kvinnor i film eller verklighet... Jaja, smällar man får ta helet enkelt.

Kommentarer
Postat av: annika

fina bilder och bra film och bra tjejer och jag hade också den matteboken i ettan hehe.

2011-02-09 @ 23:16:19

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0