tre år senare

den trettioförsta maj kom och vi skulle ta studenten. Den finaste jobbigaste bästa sjukaste dagen. Jag är inte van vid sådana avslut. Jag tror jag kände alla känslor man kan känna på samma gång och jag log jag grät jag skrattade. 
 
och en vind blåste skräp längs korridoren en sista gång, vi stod i trappen och höll om varandra hårt innan vi gick ner till de andra,
och sedan höll vi händer i språnget.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

jag har nog haft väldigt tur för jag måste ha fått världens bästa lärare och världens bästa klass. Jag har fått spela teater och vi har startat ett världskänt band. Jag har fått åka till Berlin och Krakow. Vi har haft de bästa klassfesterna, blandat 747 och familjeforum, vi har haft fightclub i mörkret på balkonger och på ängar om dagen, vi har haft ostrukturerade fotolektioner och lärt oss om livet. Vi har sett luciatåg och flight 99 gång på gång, och alltid varit lika stolta.
jag har ogillat min klass och nästa dag gillat den, inte tyckt om den dagen därpå men till sist kommit fram till att jag tycker om den så otroligt otroligt mycket.
 
 
 
men oslagbart det bästa och finaste Åva har gett mig:
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

VÄRLDENS BÄSTA INLÄGG, blir helt rörd!

2013-06-14 @ 08:01:06
URL: http://ingentystnad.blogg.se
Postat av: jasmine

ni tre <3

2013-06-16 @ 11:24:14
URL: http://www.livochdod.webblogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0