vi går mot ljusa tider, säger de

opublicerat publicerat direktpublicerat:
 
1. Vinter i januari, sådär fint som man önskar att vinterhalvåret jämt var. 
2. för då blir man såhär glad.
3. Paulina och jag delade på en kaffekanna en eftermiddag.
4. En morgon kl 05.41 i väntan på nattbussen.
 
5. blomster
6. I början av februari fyllde Rebecca tjugo och vi firade med tårta bland annat. Jojo var sugen på min bit.
7. En morgon förra veckan hittade jag en vält stol på trottoaren så jag reste den upp igen. På kvällen stod den kvar och morgonen därpå var den översnöad och påkörd.
8. Utomhusfrukost i solen den 23 februari (!!!), med mina bästa.
 
 
9,10. Senaste tidens kreativa utlopp
11.  jag skulle börja plugga franska, men förstod ingenting av boken mer än att den handlade om bilar på något vis. När jag fick nytt schema på jobbet så antog jag att ödet sa att jag inte alls skulle gå någon franskakurs eftersom nästan alla seminarium krockade med jobbet.
12. Rev bort den fula grå mattan i trappen och fick blåsor på händerna. Vi håller på att göra om vardagsrummet och det ekar och soffan står jättenära tv:n så man är liksom med i varje program känns det som.
 
 
13. Arbetsförmån ett, bröd.
14. Babes hemma hos Annika, i hennes och Andreas nya fina lägenhet.
15. Mor och syster säger hej till bror
16.Arbetsförmån två, barristautbildning.

Kommentarer
Postat av: sandra

Wow dina kreativa utfall. Jättejättefint!! Vad målar du med? Akvarell?

2014-02-25 @ 16:33:43
URL: http://semeli.blogg.se
Postat av: kollega

tycker så mycket om när du agerar storbloggare!!! :D

2014-02-26 @ 15:27:18
Postat av: annika

vilken söt liten fåtölj!!!!!!

2014-02-27 @ 16:33:55
URL: http://rymdfarkost.blogg.se
Postat av: clara

du kan verkligen teckna. alltså verkligen.

2014-02-28 @ 11:32:30
Postat av: amanda

1) SÅ EXTREMT KREATIV OCH SVINDUKTIG. Alltså så stolt att du är min vän mvh starstrucked
2) du och marit = nawwwww
3) bra inlägg verkligen!
4) fina bilder!!!!
5) älskar DIG

2014-03-02 @ 23:51:47

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0