oktober 23

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
det finns dom som en inte alls blir förvånad över när de berättar att de ska åka till andra sidan jordklotet, helt själva, och inte är oroliga alls. Jag är inte en sån person.
 
Jag har två dagar kvar på jobbet, sedan slutar jag och det känns ledsamt och märkligt att jag inte kommer tillbaka dit. Inte på samma sätt som tidigare i alla fall.
 
Men det är dags nu, det här är ju vad jag ville. Och vill. Äntligen. Den där skräckblandade förtjusningen. Wow.
Jag åker på söndag.

Kommentarer
Postat av: mandiz

Det kommer gå bäst, det är jag övertygad om. Jag önskar bara att du kommer hem hel och alldeles lycklig. Kommer sakna ihjäl mig verkligen. Du är ju liksom min högerarm, vänsterben och halva mitt hjärta och hjärna. Så du kan ju fatta att allt jag kommer fundera över är hur du har det.

Är glad att du """"bara""""" är borta en månad. Hade blivit tvungen att följa med annars...

Puss

2014-10-23 @ 22:25:12
Postat av: Jasmine

Supermycket lycka till!!!!!! Tror att du kommer ha det helt fantastiskt. Puss

2014-10-25 @ 08:20:52
URL: http://livochdod.webblogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0