polaframes

Idag har jag stött på Lars Winnerbäck. (Och hans som spelar Ville i Livet enligt Rosa.) Jag har köpt magnetramar och en jacka som är helt dunderbart fin. Min kreativa sida har letat sig fram, jag har börjat sy en tygpåse. Och skrivit ut bilder, tejpat fast i ramarna och klädnypat fast på snörerna ovanför mitt skrivbord. Jag har även bestämt mig för att boka en frisörtid. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. - Elin G till Elin B kom. (walkie talkie-brus)


Bilden är lånad av Vendela utan att ha frågat men jag hoppas det är okej. Så ser jackan ut Nina :)


Götgatan var grå och kall av seklets värsta vinter
Det var tungt, att gå....

....och hon mötte mig med sitt leende
Hon sa, "Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"

Lasse har skrivit en sång om dagens möte med mig. Fast nej det är förstås inte sant, vi var påväg åt helt motsatta håll.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: vendela

åhh du är så fin elin!!!

2010-12-29 @ 00:35:36
Postat av: Natha

åh vilken fin jacka o: vart har du köpt den??

2011-02-15 @ 23:22:51
Postat av: Elin

Tacktack Natha!! Den är faktiskt från HM! Fast den finns nog tyvärr inte kvar, jag såg den bara i just den butiken, och när jag köpte den var den på rea...

2011-02-16 @ 17:22:33
URL: http://saknadetehavs.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0