say yes

Idag träffade jag tre söta tanter när jag stod på busshållplatsen. De pratade om barnbarn som just tagit körkort och skulle hämta dem på julafton, så de gällde att hålla i sig ordentligt.  De pratade om läkare som bad folk stanna inne för de inte hade plats för fler halkskador, att det kanske vore bäst att sätta på de där dubbarna under skorna ändå. De kom på mig med att stå och fnissa och tjuvlyssna vid sidan av. Den ena önskade mig en god jul när de klev på sin buss.





visst nämnde jag att pepparkakshus var på g..?

...och de översnöade cyklarna i Uppsala?

Ps. Idag har jag varit vuxen och skickat ett mail om reklamation, och använt massa vuxna ord. Och så är alla julklappar färdigköpta. Ds.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Titta, hemma hos mig ju!

2011-01-06 @ 14:54:45
URL: http://camillaoe.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0