Utkast: Dec. 3, 2010

Jag känner mig som ett litet barn när jag ser alls snö, det är vittvittvitt överallt och det ser så mjukt och mysigt ut och jag vill ut och åka pulka och bygga snögubbar och göra snöänglar och sedan gå in i värmen och dricka te och se på Pelle Svanslös.


Imorgon kommer bli en bra dag, för då ska jag åka pulka med mina vänner. Fast först ska jag in till staden, köpa en för tidig julklapp till mig själv och träffa en man som jag senaste tiden blivit ganska besatt av. Mjau. Sist sa jag att jag skulle ta med gitarren nästa gång, men jag vet inte om jag orkar släpa med mig den. Dock vore det ju faktiskt riktigt coolt att låta Herr H skriva på min gitarr.

Lyssnar förövrigt på Lasse för tillfället, liiite orättvist att bror fick se honom igår. Elegi.


kram.


Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0