let it snow

De senast dygnet har det kommit två decimeter snö. Idag har det snöat ovbrutet, dock slutade fram mot kvällen... Och i stora drag går tåg och bussar som de ska, heja SL!

Håkan har satt in en extra konsert i Stockholm. Men jag kan inte gå... Det hela har ordnat sig ganska så jättebra, för jag ska se honom i Göteborg istället. I Göteborg bor det även en bra tjej som heter Nina, kanon!

mitt hår ät kort.

KRAM!

ps.
Jag tycker kan ni ju kolla och lyssna på det här. De sjungs lite falskt då och då, lyssna speciellt på Timo 3.36. HAHA


Kommentarer
Postat av: bella

.... i gbg där du (antagligen!) ska träffa två andra bra tjejer :d dvs bella&sofia

2010-11-25 @ 22:51:06
URL: http://tofuhawk.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0