13 OKTOBER


För exakt tio år sedan släpptes Känn ingen sorg för mig i Göteborg. Lilla jag hade precis börjat sexårs då, jag var nog en sådan där liten tjej som ständigt bar omkring på sitt pennskrin fullt med pennor i alla dess färger, stolt över att äntligen börjat skolan, som hoppade hopprep och spelade fyrruta på rasterna och tyckte om sin fröken. Och som inte hade en aning om vem Håkan Hellström var. (Stackars barn!)

Idag släpptes 2 steg från Paradise. Jag har precis börjat ettan i gymnasiet, bär ständigt omkring min ganska så fullklottrade kalender, har en penna i bakfickan och är med min nya klass på rasterna, och vet mycket väl vem denne Håkan är. Jag och Vendela gick och köpte var sitt exemplar av skivan direkt efter skolan, och sedan jag kom hem har den gått på repeat hela kvällen. Och i och med detta har jag helt glömt bort datakunskapsprovet imorgon, och nästan franskaglosorna.

Kram♥

Ps.
Jag har hört rykten om att värmen sätts på i skolan på fredag! Underbart, för det är så förbaskat kallt i min skola, man fryser ju tår och näsa av sig! Ds.


Kommentarer
Postat av: julia

naah.. asså gu vad gulligt!



elin! jag älskar dina bilder. dom är så sjukt fina och jag blir smått kär i dom.. <3

speciellt den med skorna. kärlek på den.

2010-10-16 @ 01:01:33
URL: http://sheissofashion.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0