21 OKTOBER ( åtta dagar kvar till höstlovet)

  • Jag började klockan 10, som varje torsdag, men hade bara en halv franskalektion idag
  • som följdes av lunch kombinerat med ingen datakunskap, alltså håltimme från kvart i elva till halv två.
  • Håltimmen spenderades i Täby centrum med V och A, mycket trevligt. I min plånbok har jag numera en gratis kaffe på Mc Donalds tillgodo. Ja inte bokstavligt talat förstås!
  • När vi slutat sedan, stod jag och V uppe på högsta våningen vid våra skåp och filosoferade. Det är sådan fin utsikt, så häftigt på något vis. Efter ett tag funderade vi på vad vi egentligen höll på med och jag hade precis missat ett tåg men det gjorde ingenting.
  • På perrongen (i väntan på nästa tåg) satt jag på räcket, dinglade med benen och lyssnade jag på The Ark på hög volym
  • Solen skiner och löven är fortfarande sådär härligt gula
  • … och det vankas pannkakor till middag!!



Någon gång ska jag klättre upp på ett stort tak. Ta med mig lite fika, en kamera och en vän eller två. Sitta där och titta på allt, förundras över hur liten man är fast vad bra man har det. Springa omkring och leka och ha det roligt.


Kommentarer
Postat av: vendela

vilken fin bild.



hahahhahaha. vi får leta tak helt enkelt!! PUSS SESSS IMORGON

2010-10-21 @ 22:52:00
Postat av: amanda

håller med vendela. jag vill också fika på tak. och eftersom ni är mina kompisar kanske kanske jag kan få vara med? det blir ju så färgstarkt då. hoppas att ni hade det roligt på er älskade bildlektion med världens bästa lärare.

PUSS ELIN!

2010-10-23 @ 00:32:31
URL: http://liftitup.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0