fun.

(rubriken)

Så bäst. Jag har ätit frukost i skolan nästa varje dag denna vecka och det har verkligen varit bra. På sista lektionen idag, på datakunskapen, lottade läraren ut massage till två stycken, dock hade jag inte den turen men vi följde ändå med bort till livskunskapsrummet och myste myste myste med fin musik och vetervärmare och kuddar osv och när de andra skulle iväg på lektion och jag egentligen hade slutat så stannade jag ensam kvar och fick massage och det var så skönt!! Det borde vara hälsovecka lite oftare.



Alla fyller år och jag förbrukar ballonger och små flaggor. Tihi. Ikväll kommer bli så bra och hoppas ingen olämplig läser det här! Nej personen ifråga värmer nog upp nu tror jag så det är förhoppningsvis ingen risk.

Puss.


Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0