positiva dagen

En dag väntad att bli en hemsk dag vände innan den ens börjat och blev riktigt bra.
Vår bästa fina fysik- och mattelärare skrattade och ritade fåglar på tavlan, jag och Amanda "Sälen" (Fladdermusen?) klarade av att dyka, jag förstod inprincip allt på kemin, vi hade fruktstund och Vendela hittade en hårklämma i sitt päron, vi hade livskunskap och slutade halv fem. Papprerna är påskrivna inför kommande utdelning av skoldatorer, ett steg närmre ett fullt fungerande internet. Jag har gått igenom dagen med ett stort leende och tänkte fira det hela med kladdkaka. Och så bjussar jag på en bild. PÖSS

Ps. Imorgon ska jag till sku, nästa lördag ska jag till Rebbadutche, och vi har ett grymt synkat schema! Finfint! Ds.

Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0