min mage pratar och eftersom jag ändå inte förstår vad den säger tycker jag faktiskt att den lika gärna kan hålla tyst. den pratar ju inte tyst heller.

Efter andra lektionen satte jag mig på tåget och åkte in till stan, köpte med mig lunch från seveneleven och promenerade i solen ner till mitt gamla jobb (töntig tjej men det kändes lite kul att skriva). De är så snälla,  jag fotade lite till mitt bildreportage och smakade choklad och pratade. Sedan gick jag lite snabbare tillbaka till tåget och kände att skorna inte var vidare promenadvänliga. Träffade en gammal bekantpå tåget och väl tillbaka i skolan hade jag två lektioner och efter det var jag duktig och satt kvar och jobbade matte. Och nu sitter jag här. Min dag i ett nötskal.

puss.

ps. Idag är en undantagsdag, snart är det dock påsk. Det gjordes massor med marsipanägg på Ejes.


Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0