sex porr och döden

Gick extra tidigt till tåget imorse/nästan förmiddags eftersom jag hört att det skulle vara lite krångel i trafiken. Mitt tåg kom dock självklart i tid, så jag fick stå och vänta ett tag men det var chill för jag stod i solen och läste tidningen och frös bara lite om händerna. Och när jag klev på tåget blev jag nästan bländad trots att jag hade solglasögon på mig för Ellen, Clara och den stora stjärnan solen blev lite mycket på en gång. Dagen började så underbart fint! Och rullade sedan lite segt på kanske, jag hade nog förväntat mig mer av våran livskunsapsdag, men den var bra på sitt sätt och när klockan var tio över fyra fick vi äntligen gå hem. Och då hade klockan blivit så mycket att det bara var jag och Vendela som kunde ha kafferep i mitt rum. Rebellisk som jag är skolkar jag från träningen som är slut om en halvtimme. (Ska starta en ny blogg som heter snart sjutton år och rebell)

Lite hur det har sett ut ungefär





Ps1. Nästan synd att jag inte har en bild på Amanda från idag, men hon var så otroligt snygg!
Ps2. Jag råkade nästan lura in Vendela på en trädgård vid kemtvätten... Bra vägbeskrivare!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Aaaah du är så duktig Elin! Nu har jag dessutom fått en ny bakgrundsbild på datorn, tack vare dig. DU ÄR GRYM! <3

2011-03-16 @ 19:47:39
URL: http://makalos.wordpress.com

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0