yellow submarine

vaknade egentligen först av atts solen sken in rakt på mig, men låtsades vakna av famljen som kom in och sjöng och gav mig ett stooort paket, som senare visade sig innehålla flera små paket innehållande detta:



Jag åt frukost osv. och gick jag för att möta Emma och Rebecca som var de två av femton bjudna som kunde komma på mitt planerade fikabesök. Vi åkte till stan och upptäckte att fiket vi tänkt gå till var så fullt att vi inte fick plats, så vi gick vidare och hamnade på ett annat ställe, med utsikt över kungliga biblioteket och irländare med kilt och säckpipor. Sedan promenerade vi genom Humlegården tillbaka till tåget.




Eftersom mamma var sjuk blev det inget släktkalas, så eftermiddagen spenderade jag, lite rastlös, sittandes på golvet i mitt rum med gitarren och en bok.
Mot kvällen lagade pappa och jag rostbiff med pesto, pinjenötter, parmesan, basilica och klyftpotatis.



........................

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nämen hello deer! ;)

Ser ut som att du fick allt du önskade dig, och en fin födelsedag :) FY VA BRA!

2011-03-20 @ 20:52:02
URL: http://makalos.wordpress.com

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0