onsdag. jag har krälat omkring på marken i fårskinn och bäat och nu är mina knän röda.

Så ofta vi kan är vi ute på rasterna, ibland till och med på lektionerna, och det ger mig så himla mycket extra energi för allt känns så levande och överallt ser jag människor som verkar känna precis som jag. Oh jag ska tänka tillbaka på de här dagarna om ett par veckor, då högen av skolböcker bara växer på mitt skrivbord. Det känns lite stressande att sommarlovet inte är långt borta nu för det är ju en hel del kvar att göra.




ps. Idag orienterade jag för första gången sedan någon gång tidigt i höstas. Sprint i Gamla stan och det gick faktiskt bra, bommade bara två kontroller men det är okej för mig. Kul var det och jag saknar nog orienteringen lite.  Och stan var också full med liv och man var tvungen att springa slalom mellan barnvagnar och turister och man fick glada hejarrop från människorna på caféerna och promenerande folk man mötte på gatorna.

puss.

Kommentarer

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0