boulangerie. boisson. boutique.



tycker om hösten ska ni veta, tycker om att löven börjar ändra färg och så där. I fredags stod jag i ett enormt folkhav och lyssnade på Veronica Maggio och tänkte lite på var alla dessa människor var förra året när hon spelade på gröna lund. Frustration hehe. Fick fin ögonkontakt i alla fall. Igår satt jag på en äng utan jacka och fick gräsfläckar men det gjorde inte så mycket. På kvällen gick jag ensam hem från tåget efter att ha sett en halv skräckfilm(!). Och idag har jag sovit alldeles för länge men ändå fått massa nyttigheter gjorda, kört bil till exempel. den helgen den sorgen alltså. puss


Kommentarer
Postat av: vendela

hahhaah neeej </3

2011-09-25 @ 20:40:41
Postat av: annika

hej elin!! fin bild.

2011-09-25 @ 22:29:19

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0