måndag, jag menar onsdag.

 
kanske hjälper det att ha riven ingefära och timjan i teet. Idag blev jag nekad blodgivning pga förkylning. Hoppas de låter mig ge blod nästa vecka.
 
förra veckan skrev jag mitt absolut sämsta matteprov och kanske var det på sätt och vis bra att brandlarmet gick mitt i. För att ha en bortförklaring.
 
kanske ska jag packa ihop sovaöverkiten och lägga upp det på vinden igen. Och sluta stalka upp människor. Det kan väcka obehag osv för den utsatta personen som i och för sig ändå är omedveten och av den anledningen inte kan lida av det. (slutsats: fortsätt stalka)  
mvh. världens bästa stalker
 
ps. väntar på tillfälle att yoloa, det är ju yolo-veckan. ds.

Kommentarer
Postat av: amanda

ja yolo blev det ju lite

2012-12-01 @ 17:41:30

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0