hej bloggis.

Rullar genom ett skogstäckt landskap, på väg genom Sverige. Än är löven gröna men högst upp i trädkronorna skymtar små färgskiftningar. Som sig bör i september. Tänkte lyssna till budskapet i min väns amanda bloggtitel och alltså inte vara tyst. Och ja ni läste rätt amanda the one and only har skapat sig en ny blogg. Här hittar ni den. 
      Idag har jag tagit skolfoto och det var det värsta på länge för jag var tvungen att sitta på golvet i jungfruställning. Känns det inte för det första lite dagisaktigt att sitta på golvet?? För det andra, i en stel jungfruställning (lutad mot killen i mitten som satt som en skräddare)???
      Nog om det. Fick i alla fall lite respekt när jag sade till några rökare att de tyvärr inte får röka på skolans område.
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

yessss blev länkad!!! ps alltså du ägde idag, är fett stolt <3
hoppas götet blir bäst.

2012-09-14 @ 18:35:52
URL: http://ingentystnad.blogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0