lördag

idag har jag och min mamma varit i barkaby och besökt diverse butiker och varuhus och köpt nya lakan, servetter, blomsterlökar samt en brödrost eftersom vår gamla gick sönder förra veckan. Vi har druckit kaffe och ätit rostat bröd med hemmagjord svartvinbärsmarmelad (min absoluta favoritmarmelad!!!!!) varpå vi möblerade in saker i vårt förråd som stått tomt hela sommaren pga fiberinstallering och i botten av en låda med täljverktyg hittade vi en aftonbladet från 9 september 1983. Vi läste lite om Björn Borg och inbrott hos Palme och om folk tyckte att privata tandläkare borde förbjudas eller inte.
    Senare lagade vi middag och jag letade billiga boenden på gotland/ i köpenhamn/ riga. Vill ju åka någonstans. Tittade på pluras kök och nu tänker jag gå och lägga mig i min nybäddadesäng som luktar tvättmedel och sovasovasova så länge jag vill.

Kommentarer
Postat av: amanda

maten ser ju verkligen BRUTALT god ut mmmmm

2012-10-01 @ 16:02:29
URL: http://ingentystnad.blogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0