tisdag:

 
jag har dubbla koftor och vickar på tårna för att inte frysa när jag väntar på tåget, det blir liksom inte varmare än -15. I fredags natt var det minus 24 när jag promenerade hem, ack så glad över att slippa gå så långt. Egentligen tycker jag inte om dubbla koftor, de har för vana att bli så knöliga tillsammans. Och det finns ändå så mycket annat som värmer så mycket mer. I och för sig på ett helt annat sätt, så äh man bör kanske ha dubbla koftor ändå. Lite knöligt måste det nog vara för att inte leendet ska frysa fast och stelna.
 
men denna vecka ska jag le, för det är positiva veckan och vi har ätit semlor och vi ska starta ett band.
 
 

Kommentarer
Postat av: annika

men ÅH så himla vacker!!! och det äger ju att ha ett tema på veckan tillsammans, det vill jag också

2013-01-22 @ 19:49:08
URL: http://rymdfarkost.blogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0