en vän med en bil ett och två

helt utan förväntningar öppnade jag kuverten som det stod "från storebor" på. Det innehöll ett papper med några få datorskrivna meningar, det innehöll min allra bästa studentpressent. Jag skulle få se Håkan Hellström på Slottskogsvallen, Göteborg.
 
åtta dagar senare åkte två bilar på roadtrip. Vi sjöng med i låtarna på radion, vi spelade bara Håkan såklart, vi hamnade på småvägar vid Vättern och åt lunch i Gränna, vi slog upp tältet på Lisebergs camping, plankade på spårvagnen, promenerade genom slottsskogen och klockan halv nio klev han på scen. Det var fantastiskt magiskt bäst fint osv och något av det häftigaste var nog när instrumenten tystnade och publiken sjöng hela andra versen av Pistol tillsammans. Någon gång gick solen ned och Håkan avslutade med att sjunga för oss att " jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än". Jag tror nog också det.

dagen efter packade vi ihop vårt tält och på vägen hem till Stockholm stannade vi hos Fredrik i Vadstena några timmar, och ja det var den helgen. I bilder såg den ut lite som följande, fast med ett litet avbrott i mitten då jag knappt har några bilder alls från själva vistelsen i Göteborg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annika

haha, fint att jag och oscar matchar varandra när vi pose:ar. puss tack för bästa helgen!!

2013-06-20 @ 22:38:29
URL: http://rymdfarkost.blogg.se
Postat av: amanda

A-a-a-amazing!!!!! Tycker så mycket om hoppbilden och bänkoscar. Wow.

2013-06-21 @ 00:15:59
URL: http://ingentystnad.blogg.se
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses så fina bilder!

2013-06-24 @ 11:33:43
URL: http://vildblommor.blogg.se/

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0