mars 22.

försöker komma tillbaka till vardagslunken, senaste fem månaderna har jag haft fem vanliga skoldagar. Nästa vecka ändras mitt schema, det är långfredag och sedan påsklov och jag måste måste vara disciplinerad och plugga men det är nästan som om jag glömt bort hur man gör.
 
vill ju bara ha vanlig vardag.
 
ovanlig vardag kan dock vara rätt bra, till exempel när man får:
uppleva berlin och krakow och historia tillsammans med världens bästa gäng, såklart.
vara i skolan en söndag och repareparepa och ha teaterföreställningar måndag tisdag. äta mängder av salta pinnar popcorn saft osv.
bli uppvaktad på födelsedagen med tårta dekorerad med nitton ljus och bli bjuden på indisk restaurang av mina bästa vänner
träffa konfirmanderna och sedan gå på årets första studentskiva utklädda till ninjor

Kommentarer
Postat av: amanda

ÄLSKAR DIG <3

2013-03-22 @ 20:02:07
URL: http://ingentystnad.blogg.se
Postat av: annika

puss jag gillar dig

2013-03-24 @ 19:55:49
URL: http://rymdfarkost.blogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0