mars 4.

igår skrev vi nästan klart vår tjugonio sidor långa vetenskapliga rapport om växtligheten i Spanien och Sverige, vi klippte lugg på vendela och såg på schinders list och åt ost och fruktsallad. Sedan låg vi och pratade och Amanda spelade gitarr och sjöng för oss innan vi somnade tillsammans i hennes rum. Vi är oslagbara och på torsdag åker vi till Berlin och sedan vidare till Krakow.
 
Det är måndag och vi är tillbaka efter sportlovet, tillbaka till någon slags vardag tror jag. Jag har träffat min Rebecca och hon värmde och solen värmde. Fast solen gick i moln och ja visst är det lite så ändå, att man ska huttra in våren ibland? Och kanske är det lite så jag känner mig, varm och kall om vartannat och på samma gång. Mest på samma gång tror jag.
 
obs andra bilden. Foto: Amanda!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

Bästa söndagen!
Känns för övrigt lite snopet att du går och snor ett foto jag tagit... Hade gärna sett en vattenstämpel på.

2013-03-04 @ 22:38:04
URL: http://ingentystnad.blogg.se

skicka en kommentar

namn
kom ihåg mig?

e-postadress

URL/Bloggadress

kommentar

Trackback
RSS 2.0